مقالات

مزایای نمونه گیری و آزمایش در منزل

آزمایش در منزل اردبیل

انجام تست‌ها و آزمایشات مهم خون و ادرار به‌طور منظم و در بازه‌های زمانی مشخص، برای اطمینان از سلامتی و جلوگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر، اهمیت زیادی دارد. انجام آزمایش در منزل و خانه، شامل تعدادی از خدمات مانند بررسی درسد آزمایشات خون در سلامت قلب، وضعیت ابتلا به دیابت و موارد دیگر است.

گرفتن تست و نمونه خون در منزل و محل کار، این موضوع را برای افراد بسیار آسان می‌کند و مزایای بسیاری برای مردم جامعه دارد که در این نوشتار بلاگ شفایار، به بررسی مزایای نمونه گیری و آزمایش در منزل می‌پردازیم.

مزایای نمونه گیری در منزل

صرفه جویی در زمان

مزیت مهم و نمونه گیری در منزل این است که بیمار نیازی ندارد که از منزل خارج و یا در انتظار نوبت آزمایشگاه، بیمارستان و کلینیک بماند. فرد می‌تواند به راحتی در خانه یا محل کار خود بماند تا آزمایش در منزل توسط تکنیسین مربوطه انجام شود.

آزمایش در منزل در اردبیل، حتی برای یک آزمایش نیز امکان‌پذیر است.

علاوه‌بر این، فرآیند انجام آزمایش شفایار، بدون دردسر از نظر بررسی تاریخ و برنامه‌ریزی و تغییر برنامه‌ی روتین زندگی است. انجام آزمایشات در خانه به شما کمک می‌کند تا زمان‌بندی آزمایشات را با توجه به زمان خود تعیین کنید.

همینطور با استفاده از این خدمات، دیگر نیازی به آماده شدن جهت مراجعه به آزمایشگاه و دریافت نتیجه‌ی آزمایش ندارید.

آزمایش در منزل اردبیل

آرامش در انجام آزمایش

دومین مزیت انجام آزمایش در منزل و محل کار، این است که متخصص عجله‌ی زیادی برای انجام نمونه گیری ندارد. این درحالی است که در زمان مراجعه حضوری، با توجه به تعداد مراجعه‌کنندگان ممکن است تکنیسین مربوطه برای تسریع در فرآیند انجام آزمایشات، عجله کند. این موضوع بر نتایج آزمایش هم تاثیر می‌گذارد. اما در زمان انجام نمونه گیری در منزل، شما فرصت زیادی دارید تا با حوصله سوالات خود را از متخصص بپرسید.

با رشد تکنولوژی، به‌طور تقریبی برای بیشتر آزمایشات می‌توان در خانه یا محل‌ کار، نمونه‌گیری کرد و هر نوع شرایط اضطراری و اورژانسی تکنیسین‌ها در کنار شما خواهند بود.

آزمایش در محل پاکیزه

جدا از مزیت دوم که آرامش برای فرد درخواست کننده بود، این خدمت باعث می‌شود تا بیمار در محیطی آزمایش خود را انجام دهد که از پاکیزگی و بهداشت آن مطمئن است. شما با کمک شفایار، دیگر نیازی به استرس و نگرانی در مورد تمیزی محل آزمایشگاه ندارید.

بسیاری از اوقات این موضوع به جلوگیری از ابتلا و گسترش بیماری‌های ویروسی یا اپیدمی مثل کرونا کمک می‌کند. به‌خصوص امروزه که همه‌گیری کرونا یکی از عوامل ترس و نگرانی همه‌ی افراد در جامعه و نقاط پر رفت‌وآمد همچون مسیر آزمایشگاه تا منزل است.

ما در شفایار به شما کمک می‌کنیم تا نیازهایتان را با خدمات باکیفیت برطرف کنیم تا اطمینان داشته باشید که این مزیت‌ها، شامل حال شما شده باشد.

برای ثبت درخواست خدمت آزمایش در محل در شهرهای اردبیل، آستارا، سرعین و نمین، می‌توانید از طریق فرم مربوطه اقدام کنید.

درخواست آزمایش در منزل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *